Weź udział w bezpłatnych webinariach AEC i MFG
Webinaria z BIM, Dynamo for Revit, MagiCAD, Fusion i inne.
Zobacz szczegółyNowe zasady zakupów od 16 września 2024
Autodesk wprowadza nowy proces zakupowy na terenie całej Europy, począwszy od 16 września 2024 r. Te zmiany, będące częścią globalnej strategii, mają na celu poprawę i uproszczenie procesu zakupów oraz odnawiania subskrypcji.
Kluczowe zmiany
Od teraz wyceny będą wysyłane bezpośrednio przez Autodesk, a płatności będą realizowane za pośrednictwem portalu Autodesk Account. Nowy system ma na celu zwiększenie przejrzystości i efektywności zakupów oraz odnawiania subskrypcji.
Wsparcie od MAT
MAT, jako Twój kluczowy partner Autodesk, będzie wspierać Cię na każdym kroku tego procesu. Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji, oferując pomoc i doradztwo, aby przejście na nowy system było jak najbardziej płynne. Nadal zapewniamy wysokiej jakości wsparcie techniczne, szkolenia i wdrożenia, kontynuując naszą współpracę bez zmian.