Sklep
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
promotions
oprogramowanie
devices
training
solutions
references
events
trainers

Weź udział w bezpłatnych webinariach AEC i MFG

Webinaria z tematyki Dynamo for Revit, MagiCAD, Fusion 360 i inne.

Zobacz szczegóły

Nowe zasady zakupów od 16 września 2024

Autodesk wprowadza nowy proces zakupowy na terenie całej Europy, począwszy od 16 września 2024 r. Te zmiany, będące częścią globalnej strategii, mają na celu poprawę i uproszczenie procesu zakupów oraz odnawiania subskrypcji.

 

Kluczowe zmiany

Od teraz wyceny będą wysyłane bezpośrednio przez Autodesk, a płatności będą realizowane za pośrednictwem portalu Autodesk Account. Nowy system ma na celu zwiększenie przejrzystości i efektywności zakupów oraz odnawiania subskrypcji.

 

Wsparcie od MAT

MAT, jako Twój kluczowy partner Autodesk, będzie wspierać Cię na każdym kroku tego procesu. Nasz zespół pozostaje do Twojej dyspozycji, oferując pomoc i doradztwo, aby przejście na nowy system było jak najbardziej płynne. Nadal zapewniamy wysokiej jakości wsparcie techniczne, szkolenia i wdrożenia, kontynuując naszą współpracę bez zmian.




Korzyści z nowego procesu zakupowego

  • Spersonalizowane podejście: Usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Uproszczony proces: Nowe funkcje samoobsługowe ułatwią zarządzanie zakupami.
  • Stałe ceny: Przewidywalność kosztów zapewnia najlepszą wartość inwestycji.

Przygotowania do zmian

MAT pomoże Ci przygotować się do nowego procesu zakupowego. Aby skonfigurować Autodesk jako dostawcę, pobierz informacje o dostawcy oraz informacje bankowe. Jeśli nie posiadasz europejskiego numeru NIP, złóż wniosek w odpowiednim urzędzie skarbowym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jesteśmy gotowi, aby wspierać Cię na każdym etapie tego procesu. W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z naszym zespołem. Jesteśmy tutaj, aby pomóc!