Sklep
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
promotions
oprogramowanie
devices
training
solutions
references
events
trainers

Nowe doświadczenie sprzedażowe od 16 września 2024

Od 16 września 2024 r. Autodesk wprowadził zmiany w procesie zakupowym swoich produktów na terenie całej Europy, jako część globalnej inicjatywy. Zmiany te mają na celu usprawnienie procesu zakupów i odnawiania subskrypcji produktów Autodesk.

 

Co się zmienia?

W ramach nowego doświadczenia zakupowego wyceny będą przesyłane bezpośrednio przez Autodesk, a płatności będą dokonywane na koncie w portalu Autodesk Account. Dzięki temu proces zakupowy i odnawiania subskrypcji stanie się bardziej przejrzysty i efektywny.

Wsparcie MAT

MAT jako Twój kluczowy partner Autodesk będzie nieustannie wspierać Cię podczas całego procesu zmiany. Jesteśmy po to, aby służyć pomocą i radą i jak najlepiej przygotować do nadchodzących zmian.
Zapewniamy, że nasza dotychczasowa relacja pozostanie bez zmian – jesteśmy tutaj, aby pomóc Tobie przejść przez nowy proces zakupowy i zagwarantować, że wszystko przebiegnie bezproblemowo.
Nadal będziemy wspierać Ciebie na każdym etapie, zapewniając niezmienne, wysokiej jakości wsparcie techniczne, szkolenia oraz wdrożenia.

Korzyści z nowego doświadczenia zakupowego

  • Spersonalizowane doświadczenie: Nowy proces zakupowy pozwala na bardziej spersonalizowaną obsługę, dostosowaną do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Usprawniony proces: Nowe możliwości samoobsługi pozwolą na efektywne zarządzanie zakupami, w tym preferencjami dotyczącymi płatności, warunków subskrypcji i odnowień.
  • Przewidywalne ceny: Stałe ceny zapewniają najlepszą wartość inwestycji, niezależnie od sposobu zakupu.

Jak się przygotować?

MAT pomoże Wam przygotować się do nowego procesu zakupowego. Aby móc wystawiać faktury VAT, firmy, które nie posiadają europejskiego numeru NIP, powinny jak najszybciej złożyć wniosek w odpowiednim urzędzie skarbowym. Proces ten może zająć trochę czasu, dlatego warto go rozpocząć już teraz. Szczegółowe informacje na temat składania wniosku znajdziesz tutaj.

Aby skonfigurować Autodesk jako dostawcę w systemie Waszej firmy, pobierz informacje o dostawcy i informacje bankowe, które będą potrzebne do konfiguracji.

Wszystkie te kroki przeprowadzimy razem z Tobą – skontaktuj się z nami w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości. Jesteśmy tutaj, aby Cię wesprzeć na każdym etapie procesu!

autodesk nowe doświadczenie zakupowe

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy rola MAT jako partnera oraz relacje z klientami ulegną zmianie?
Co się zmienia w sposobie zakupów?
Gdzie mogę uzyskać pomoc?
W jaki sposób nowy system zakupowy wpłynie na dostępność szkoleń i wsparcia technicznego?
Czy nowy proces zakupowy będzie miał wpływ na inne produkty i usługi oferowane przez MAT?
Czy nowy proces zakupowy wpłynie na sposób komunikacji z MAT?
Czy są jakieś produkty wykluczone z nowego sposobu dokonywania zakupów?
Jak w najbliższym czasie przeprowadzić odnowienie produktów?
Jakie są dostępne metody płatności?